ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
(FAQ)
1. Kedy mi doručíte moju objednávku?
Tovar, ktorý máme na sklade (v sekcii Toto odosielame do 24 hodín) posielame zvyčajne na druhý deň. V prípade veľkého objemu objednávok alebo pred sviatkami sa však táto lehota môže predĺžiť o dva-tri dni. Tovar, ktorý je označený ako Dostupné u dodávateľa, objednávame, a preto ho odosielame zvyčajne do 7 až 14 dní, záleží od konkrétneho dodávateľa, resp. jeho kuriérskej služby. V niektorých prípadoch sa však, žiaľ, aj táto lehota môže predĺžiť. Vedzte, že u nás odoslanie balíčkov nezdržujeme, expedujeme ich väčšinou v ten istý deň, ako nám prídu zásielky s tovarom.
2. Môžem platiť na dobierku?
Áno, samozrejme, v našom e-shope môžete platiť aj na dobierku. V pokladni si nastavte dopravu buď do zásielkovne (Packeta) alebo kuriérskou službou, vtedy sa vám objaví ako možnosť platby aj dobierka. Iba slovenskou poštou odosielame až po platbe vopred.
3. Oblečenie mi nesadlo, môžem ho vrátiť alebo vymeniť?
Áno, ak vám oblečenie/obuv nesadne, prípadne nespĺňa vaše predstavy, môžete ho do 14 dní vrátiť . K vracanému tovaru, prosím, pripojte aj odstúpenie od zmluvy, vzor nájdete tu: https://venusamoda.sk/vzorovy-formular-na-odstupenie-od-zmluvy/ a odošlite ho na našu adresu, ktorú nájdete aj na faktúre (Belinského 10). Odporúčame balík posielať doporučene, aby sa dal v prípade straty dohľadať. Odoslanie tovaru obyčajným poštovným, bez dokladu o odoslaní, robí zákazník/čka na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko a náš e-shop nenesieme zodpovednosť za stratu tovaru, t.j. ak nám tovar nepríde, tak Vám zaň nebudeme vedieť ani vrátiť peniažky.
Ak si želáte tovar vymeniť, prosím, kontaktujte nás mailom na info@venusamoda.sk
4. Kedy mi prídu peniaze za vrátený tovar?
Vrátený tovar prechádza kontrolou, balením, opätovným označovaním a deje sa to chronologicky v poradí, v akom nám prichádza. Peniažky vám prídu v zákonnej lehote, t.j. do 14 dní (podľa poštovej pečiatky na balíku).
5. Čo ak nestihnem vrátiť tovar v lehote do 14 dní?
Chápeme, že človeka môže zastihnúť choroba alebo iná vážna záležitosť. Ak sa to stane, stačí nás do 14 dní od prevzatia objednávky kontaktovať (telefonicky, smskou, mailom alebo cez messenger na našej facebookovej stránke) a dohodneme sa na ďalšom postupe. Ak však do 14 dní neobdržíme tovar a ani žiadnu informáciu od vás, urobíme finančnú uzávierku a po tomto termíne už nebudeme môcť zobrať tovar späť.
6. Oblečenie som Vám zaslala, ale balík sa mi vrátil ako neprebratý. Prečo?
Vrátený tovar vyberáme z pošty pravidelne, po nazbieraní určitého množstva vrátených zásielok. Žiaľ, napriek tomu, že máme elektronické oznamovanie zásielok, občas sa stane, že nám pošta zásielku neoznámi . To znamená, že o nej nevieme a teda si ju ani nemôžeme vybrať. Ak budete vidieť, že sa blíži koniec odbernej lehoty a Vaša zásielka je ešte stále uložená na pošte, prosím, napíšte nám na info@venusamoda.sk informácie o podacom čísle. S ním si pôjdeme zásielku na poštu vyzdvihnúť.
7. Objednal/a som si tovar, ale kúpu som si rozmyslel/a…
V takom prípade nás, prosím, čo najskôr kontaktujte a uveďte číslo vašej objednávky a informáciu, že si želáte tovar stornovať. V deň odoslania vám príde aj e-mail s informáciou, že tovar posielame – ak ste tak dovtedy neurobili, najneskôr v tej chvíli nám, prosím, obratom zašlite žiadosť o stornovanie, aby sme tovar zbytočne neposielali. Nemusí vám to byť trápne, nerobíme z toho žiadny problém a určite je to najlepšie riešenie.
Lebo v prípade nevyzdvihnutej zásielky každému e-shopu vznikajú dodatočné náklady – okrem platby dvojnásobného poštovného treba tovar znova rozbaliť, skontrolovať, zlikvidovať použité obalové materiály, zabezpečiť spätnú logistiku do skladu, nehovoriac o tom, že kým vybavujeme objednávku, ktorú nik nechcel, ďalšie zákazníčky musia na svoj tovar čakať dlhšie. Navyše, v takýchto prípadoch už každú ďalšiu objednávku odosielame až po platbe vopred, práve preto, aby sme sa vyhli zbytočným nákladom a riziku, že bude opätovne neprebratá. Prosím, buďme k sebe navzájom ohľaduplné.
8. Môžete mi tovar odložiť?
Ak máte záujem o tovar, ale budete si ho môcť prebrať až v určitom čase, vytvorte si, prosím, objednávku a do poznámky v pokladni napíšte, že si ho želáte zaslať k určitému dátumu. Podmienkou však je, aby bol tovar zaplatený vopred, zvoľte teda buď platbu kartou alebo platbu vkladom na účet. Tovar objednaný na dobierku, žiaľ, neodkladáme kvôli negatívnym skúsenostiam, keď si zákazníčky takýto tovar posielaný na ich žiadosť s oneskorením, v drvivej väčšine prípadov neprebrali.
9. Môžem si oblečenie u vás vyskúšať/Môžem si tovar prevziať alebo vrátiť osobne?
Zatiaľ nemáme kamenný obchod, iba e-shop – nemáme teda priestory na skúšanie, ani možnosti tovar odovzdávať či preberať osobne.
10. Odkiaľ tovar pochádza?
Tovar dovážame najmä z Veľkej Británie, z Európskej únie a z Číny. Pri popise každého tovaru je vždy uvedené aj to, odkiaľ pochádza.
11. Aká je kvalita tovaru z Číny?
Mnoho ľudí sa obáva, že keď si objednajú tovar z Číny, príde im niečo iné, ako je na fotke. U nás sa toho báť nemusíte. Tovar z Číny vyzerá presne tak isto, ako na produktových fotografiách. Väčšinou ide o pekné a kvalitné kúsky. Jediné, čo sa im dá vyčítať je, že výrobcovia z Číny používajú viac polyesteru ako dodávateľ z Veľkej Británie a že materiál býva v niektorých prípadoch ľahší, tenší. Vďaka tomu sú ale ceny oveľa výhodnejšie. Všetky informácie o zložení materiálu sa však snažíme čo najpravdivejšie uviesť v popise tovaru.
12. Myslela som, že ste seriózna firma, ale vy nakupujete na Shein!
13. Mám inú otázku, ako vás môžem kontaktovať?
Spojiť sa s nami môžete mailom na info@venusamoda.sk, telefonicky alebo smskou na čísle: 0903 590 016 (ak nedvíhame, väčšinou sme v sklade a balíme tovar) či cez messenger na našej facebookovej stránke Venuša – dámske odevy veľ. 44-68.