Často kladené otázky

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

(FAQ)

 

1. Kedy mi doručíte moju objednávku?

Tovar, ktorý máme na sklade (v sekcii Toto odosielame do 24 hodín) posielame na druhý deň. Teraz v lete sa lehota môže predĺžiť o dva-tri dni. Tovar, ktorý je označený ako Dostupné u dodávateľa, odosielame zvyčajne do 10 až 14 dní. V niektorých prípadoch sa však, žiaľ, aj táto lehota môže predĺžiť.

 

2. Môžem platiť na dobierku?

Áno, samozrejme, v našom e-shope môžete platiť aj na dobierku. V pokladni si nastavte dopravu buď do zásielkovne alebo kuriérskou službou, vtedy sa vám objaví ako možnosť platby aj dobierka. Iba slovenskou poštou odosielame  až po platbe vopred.

 

3. Oblečenie mi nesadlo, môžem ho vrátiť alebo vymeniť?

Áno, ak vám oblečenie/obuv nesadne, prípadne nespĺňa vaše predstavy, môžete ho do 14 dní vrátiť alebo vymeniť – za menšie či väčšie číslo, ale aj za úplne iný tovar. K vracanému tovaru, prosím, pripojte aj odstúpenie od zmluvy, vzor nájdete tu: https://venusamoda.sk/vzorovy-formular-na-odstupenie-od-zmluvy/ a odošlite ho na našu adresu, ktorú nájdete aj na faktúre (Belinského 10).

 

4. Kedy mi prídu peniaze za vrátený tovar?

Vrátený tovar prechádza kontrolou, balením, opätovným označovaním a deje sa to chronologicky v poradí, v akom nám prichádza. Peniažky vám preto zvyčajne prídu do 14 dní od prebratia zásielky s vráteným tovarom. 

 

5. Čo ak nestihnem vrátiť tovar v lehote do 14 dní?

Chápeme, že človeka môže zastihnúť choroba alebo iná vážna záležitosť. Ak sa to stane, stačí nás do 14 dní od prevzatia objednávky kontaktovať (telefonicky, smskou, mailom alebo cez messenger na našej facebookovej stránke) a dohodneme sa na ďalšom postupe.  Ak však do 14 dní neobdržíme tovar a ani žiadnu informáciu od vás, urobíme finančnú uzávierku a po tomto termíne už nebudeme môcť zobrať tovar späť.

 

6. Objednal/a som si tovar, ale kúpu som si rozmyslel/a…

V takom prípade nás, prosím, čo najskôr kontaktujte a uveďte číslo vašej objednávky a informáciu, že si želáte tovar stornovať. V deň odoslania vám príde aj e-mail s informáciou, že tovar posielame – ak ste tak dovtedy neurobili, najneskôr v tej chvíli nám, prosím, obratom zašlite žiadosť o stornovanie, aby sme tovar zbytočne neposielali.

Nemusí vám to byť trápne, nerobíme z toho žiadny problém a určite je to najlepšie riešenie. Lebo v prípade nevyzdvihnutej zásielky každému e-shopu vznikajú dodatočné náklady – okrem platby dvojnásobného poštovného treba tovar znova rozbaliť, skontrolovať, zlikvidovať nepoužiteľné obalové materiály, zabezpečiť spätnú logistiku do skladu, nehovoriac o tom, že kým vybavujeme objednávku, ktorú nik nechcel, ďalšie zákazníčky musia na svoj tovar čakať dlhšie. Prosím, buďme k sebe navzájom ohľaduplné.

 

7. Odkiaľ tovar pochádza?

Tovar dovážame najmä z Veľkej Británie, z Európskej únie a z Číny. Pri popise každého tovaru je vždy uvedené aj to, odkiaľ pochádza.

 

8. Aká je kvalita tovaru z Číny?

Mnoho ľudí sa obáva, že keď si objednajú tovar z Číny, príde im niečo iné, ako je na fotke. U nás sa toho báť nemusíte. Tovar z Číny vyzerá presne tak isto, ako na produktových fotografiách. Väčšinou ide o pekné a kvalitné kúsky. Jediné, čo sa im dá vyčítať je, že používajú viac polyesteru ako dodávateľ z Veľkej Británie a že materiál býva v niektorých prípadoch ľahší. Vďaka tomu sú ale ceny oveľa výhodnejšie. Všetky prípadné nedostatky sa však snažíme čo najpravdivejšie uviesť v popise tovaru.

 

9. Mám inú otázku, ako vás môžem kontaktovať?

Spojiť sa s nami môžete mailom na info@venusamoda.sk, telefonicky alebo smskou na čísle: 0903 590 016 či cez messenger na našej facebookovej stránke Venuša – dámske odevy veľ. 44-68.

 

0/5 (0 Reviews)
Pripojte sa k zoznamu čakateľov Keď bude produkt na sklade, budeme Vás informovať. Prosím, zanechajte svoju platnú e-mailovú adresu.